RiotMinds forum

Officiellt forum för Trudvang, Drakar och Demoner & Götterdämerung. Official forum for Trudvang Chronicles

General

Söker spelgrupp för onlinetjänsten.

Platsen för seriösa diskussioner, som inte behöver handla om Trudvang eller Götterdämmerung.
The place for serious discussion which need not involve Trudvang or Götterdämmerung.

by SiggeX » 20 Feb 2016, 14:39

Hej!

Skulle vilja kolla om någon har en spelgrupp där man skulle kunna få vara med. Spelar med en grupp just nu hemma hos mig nån/några gånger i månaden i DOD6E/R men det skulle vara kul att testa onlinetjänsten.
Sen för min egen del skulle det vara roligt att vara spelare och inte spelledare i en annan grupp för att få lite inspiration. Har dock ingen större erfarenhet av onlinetjänsten annat än att jag köpt det och typ klickat runt och läst lite.

Skicka gärna ett meddelande på forumet så kan man snacka vidare sen via skype eller liknande.
Tack på förhand!
"The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force”
SiggeX

by SiggeX » 28 Feb 2016, 09:43

bump
"The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force”
SiggeX

by Epras » 29 Feb 2016, 14:16

Hej!

Jag har tyvärr ingen spelgrupp att erbjuda. Är i samma sits som du (det vill säga: spelleder en grupp här hemma och skulle gärna vara spelare i en onlinegrupp).

Så jag hakar på din tråd :)
Epras

by SiggeX » 29 Feb 2016, 15:37

Epras wrote:Hej!

Jag har tyvärr ingen spelgrupp att erbjuda. Är i samma sits som du (det vill säga: spelleder en grupp här hemma och skulle gärna vara spelare i en onlinegrupp).

Så jag hakar på din tråd :)

Haha kanon! Några fler svar så kan vi bilda en egen grupp! :)
SiggeX

by SiggeX » 27 Apr 2016, 13:02

Provar att uppdatera tråden i hopp om att någon / några fler är sugen på att testa onlinetjänsten! :)
SiggeX

Return to General