RiotMinds forum

Officiellt forum för Trudvang, Drakar och Demoner & Götterdämerung. Official forum for Trudvang Chronicles

Spelledare

Tredjeparts äventyr

Ett forum för alla spelledare att diskutera äventyr, hemligheter och annat som bara är för SLs ögon. Varning Spoilers :!:

by Klaatu » 01 Mar 2016, 21:24

ziox wrote:Klaatu har jag tillåtelse att för din räkning lägga upp äventyren och konvertera de bitar som behövs?

Du har tvingat mig att åter läsa De grå fiskarna vilket är något jag inte har gjort på några år. Jag hade glömt bort mycket av handlingen och måste säga så här cirka 8-9 år efter uppdraget skrevs, djävlar vilken fantasi jag hade.

Jag har egentligen inget emot att uppdraget uppdateras för GD2. Ju fler som kan få glädje av det desto bättre. Min stora fråga är om du (Ziox) kan göra det på ett snyggt sätt. Jag vill inte att uppdraget publiceras och att det ser ut som kattskit. Om du tror dig kunna göra det snyggt så är jag villig att ge dig en chans med De grå fiskarna (till att börja med). Jag måste också få vara involverad i projektet som medhjälpare så att jag kan rätta till de stavfel och den konstiga svenska som jag har upptäckt vid omläsningen. PM:a mig om du fortfarande är intresserad.
Image
Klaatu

by Klaatu » 06 Mar 2016, 19:25

Jag har tagit mig tid och lagt upp i stort hela "De grå fiskarna" förutom SLP på Riotonline.
Här har jag dock stött på problem.

Var skall jag vända mig med frågor om Självpubliceringsverktyget,
ska jag mejla någon eller ställa mina frågor direkt här på forumet?
Image
Klaatu

by Magnus » 07 Mar 2016, 08:28

Maila riotonline - at- riotminds.com eller posta här så ska vi nog kunna lösa det!
Magnus
Allsmäktig

by Klaatu » 17 Mar 2016, 19:54

Om någon missat det finns "De Grå Fiskarna" nu på Riotonline. Uppdraget har fått språket rättat och regelbitarna uppdaterade till det nya regelverken. Mycket nöje!
Image
Klaatu

by ziox » 19 Mar 2016, 10:47

Klaatu wrote:Om någon missat det finns "De Grå Fiskarna" nu på Riotonline. Uppdraget har fått språket rättat och regelbitarna uppdaterade till det nya regelverken. Mycket nöje!

Skitskoj!
Spelleder: Game of Trudvang
ziox

Previous

Return to Spelledare